Pages

Unboxing #66


Dneska jsem si šla pro dva balíčky. První bude jako obvykle knižní, ale druhý bude kosmetický. Dlouho jsem se rozmýšlela, jestli ho sem dát a nakonec jsem se rozhodla, že ano. Takže pokud vás kosmetika vůbec nezajímá, podívejte se jen na knížku a zbytek článku ignorujte :)


Knižní balíček je recenzák od Moby. Pořád nechápu, jak se mi podařilo ukořistit. Protože většinou jsou knížky, které mě zaujmou pryč dřív, než se vůbec stačím nadechnout.


Jedná se o Cukrářovu dceru od Laury Madeleine a jedná se o romantickou knihu, která má dvě dějové linie. Jedna je v roce 1909 a druhá v roce 1988. Knížku mám rozečtenou a jsem asi ve třetině. Musím říct, že se jedná o opravdu skvělou knihu, dokonce lepší, než jsem čekala. Pokud se nic nepokazí, vidím to na plný počet hvězdiček, ale nebudu předbíhat.


Druhý balíček je výhra v narozeninové giveaway od Barbory z blogu Life is Beautiful. To, že se jedná o výhru je jeden z důvodů, proč jsem se rozhodla dát na blog unboxing, konec konců je to slušnost. Druhým důvodem je to, že trochu rozšiřuji okruh témat na blogu. Toho jste si mohli všimnout v menu. Ale o tom vám řeknu později, zatím je vše ve fázi příprav a tohle je tedy něco jako předčlánek. 


Barbora všechny produkty opravdu důkladně zabalila. Do některých balíčků jsem se skoro nemohla dostat. Ale cesta ze Slovenska je dlouhá a tak je jen a jen dobře, že byly vybaveny na přežití.


Dostala jsem vzorky nejrůznějších krémů. Je v nich např. hydratační nebo regenerační krém. Dokonce i krém pro zralou pleť, který tedy předám mamce, ale jinak určitě všechny vyzkouším.


Dále byly v balíčku dvě masky. První, od Cien, je hydratační maska s aloe vera a jojobovým olejem. Mám docela suchou pleť a masky používám často, takže určitě v brzké době využiju.

Druhá maska je od Bielendy s limetkou. Jedná se o čistící a hydratační masku, takže taky dlouho nevydrží.


Další produkt je od Baley a musím se přiznat, že jsem na něj ještě nenarazila, ale možná jsem se jen špatně dívala. Jedná se o sůl do lázně pro nohy. A i přesto, že je v obalu, tak naprosto nádherně voní po červeném pomeranči.Je v něm tedy ještě máta, ale tu moc necítím, což mi nevadí. A těším se na plnou vůni, až ji nasypu do vody. Nejradši bych jí vyzkoušela hned, ale je mi jasné, že asi za měsíc jí budu potřebovat mnohem víc, tak si ji chvilku nechám.

Vedle soli můžete vidět masku, která je čistě přírodní. Ale opět to není maska pro mě, jelikož má pleť učinit mladistvější. Poputuje tedy opět k mamce. 


Na bělící zubní pastu od Medi Blanc jsem opravdu zvědavá. Popravdě jsem o téhle pastě vůbec neslyšela a tak doufám, že pokud se osvědčí, bude k nalezení.

Neslyšela jsem ani o šampónu od značky Daulsense, ale určitě vyzkouším. Jedná se však o šampon na barvené vlasy a já si barvím jenom konečky nebo prameny a to jen občas, takže si bude muset na své využití chvilku počkat.

A od Essentials, což je mimochodem další značka o které jsem nikdy neslyšela, jsem dostala hydratující masku na obličej, takže další věc, kterou plně využiji.


Mascara od Veryme se bude také rozhodně hodit. Ale ani s touto značkou nemám žádné zkušenosti, takže uvidím, jak to bude vypadat.

Baby lips používám hodně, hlavně v zimě, takže jsem za něj moc ráda. Tento by měl mít příchuť sušenek, tak ho snad nesním.


Kromě kosmetiky jsem dostala i tři náramky v různém provedení. Já miluju fialovou barvu a korálky fialového náramku jsou prostě úžasné, takže nově jeden z těch, které budu nosit nejčastěji. Také jsem si zamilovala korálky ve tvarů lebek. Působí to na mě tak nějak Shakespearovsky.


A díky Báře jsem dostala i své první svíčky Yankee Candle. Asi bych si je nikdy nekoupila, ale chápu, proč to ostatní dělají, protože ta vůně je prostě úžasná. Menší je růžový grapefruit a ta červená voní po bobulové směsy. Něco mi říká, že je asi ani nezapálím. Voní nádherně i tak.


Oranžová lahvička je nějaký tonik na obličej. Abych byla upřímná, tak jsem zatím nebyla schopna zjistit o tomto produktu víc, jelikož jsou veškeré informace v polštině. Ale časem to určitě rozluštím.

A od Avonu jsem dostala sprchový gel s vůní třešňového květu. Je to krásná lehká vůně a sprchové gely se hodí vždycky. 


A poslední dva produkty jsou od Lindexu. Konkrétně se jedná o krém na ruce a cukrový peeling na který jsem obzvlášť zvědavá.


Pro dnešek je to tedy všechny a já se jdu vrhnout na psaní recenzí, aby jste dlouho nemuseli čekat na další články.


6 komentářů:

  1. Kniha má velmi krásnou obálku, jako obraz. :)
    A náramky jsou hezké.

    OdpovědětVymazat
  2. Kniha je pekná, ale romantika takže nič pre mňa .D Výhra kozmetiky určite potešila, poriadny balík teda a samé pekné vecičky. Cien a Balea sú super značky, osobne ich mám veľmi rada a náramky sú krásne :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já čtu asi všechno, takže se tu žánry mění :D Nějak si neuvědomuji, že bych někdy zkoušela Cien, ale Baleu mám také ráda :)

      Vymazat
  3. Ah, omlouvám se, myslela jsem, že se můj dřívější nezapsal, měla jsem tu nula komentářů :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)