Pages

Káva zdarma? Jen zacouvám s náklaďákem!


Dnes mám pro vás trochu netradiční článek a nevím jaký na něj bude ohlas, ale napadlo mi, že by nebylo od věci dát svůj údiv najevo několika odstavci místo několika slovy na Twitteru. Snad mě tedy neukamenujete. 

V našem městě se celé léto přestavoval Lidl a tenhle týden byl nově otevřen. Součástí propagace je tento týden i káva zdarma. 

Popravdě je v obchodě šílený blázinec a nebýt toho, že tam měli ve slevě oblíbené kapsičky mého kocourka (a rozdíl asi padesáti korun není zrovna bezvýznamný), rozhodně bych se mu vyhnula. Ale blázinec v obchodě nebyl nic proti blázinci před automatem, kde slečna dávala kávu zdarma.

Vzhledem k tomu, že jsem měla čas a stáli tam jen tři lidi, tak jsem si řekla, že si na to kafe počkám. Jenže to mě ani ve snu nenapadlo, co jsou někteří lidé, v té svojí hlavě, schopni vyplodit za absurdní nápady.

Fakt, že se do fronty stavěli i lidé, kteří si nešli vůbec nic koupit, ale chtěli jen kafe zdarma mě popravdě ani tak nepřekvapuje. Spíš se divím, že se jim tam chtělo jít jen kvůli jednomu kelímku kafe. Ale co by někteří lidé neudělali pro něco zdarma, že? 


Jenže z těch lidí co byli přede mnou si jedna holka, které podle mě nebylo víc než deset odnesla dva kelímky, pán za ní dokonce čtyři a pak přišel zlatý hřeb dne. Byly tam dvě holky, kterým bych tipovala maximálně třináct, a dostali naprosto geniální nápad, přinesly si  krabici, ano krabici. Hned si začali si diktovat kolikrát co chtějí, co chtějí s cukrem a bez. A to se ještě ke všemu předtím ve frontě domlouvaly tak potichu, že to musel slyšet celý Lídl, že půjdou domů a pak se vrátí. Tohle už byl podle mě vrchol.

Neříkám, že já občas nemám blbé nápady, ale vážně nechápu, jak tohle mohlo někoho napadnout. Jednak je to neskutečně drzé a navíc tam zdržovali všechny lidi. Slečna je tedy nakonec vyhodila, zvlášť, když se ozvali i naštvaní lidé, ale stejně.

Tyhle propagační akce jsou fajn a kávu zdarma asi nikdo neodmítne. Ale tohle mi hlava nebere. Já být na jejich místě bylo by mi blbý si tam takhle napochodovat a začít si poroučet. I když na druhou stranu je dle mého názoru měla slečna vyhodit hned. Jedna káva na osobu a hotovo. Skutečný zákazník od člověka, který přišel jen proto, že je tam káva zdarma se dá asi jen těžko rozeznat, ale tohle by se ohlídat dalo. Proč jinak by tam ta slečna stála? To už by rovnou mohla nechat automat nehlídaný ať si každý vezme tolik, kolik litrů kávy chce.

Tohle však není článek o zaměstnancích Lidlu. Sice na tom, podle mě, dost prodělají, ale když jim to nevadí, tak fajn. Ale spíše mě překvapuje ta lidská hamižnost. Vím, že jsou lidi hamižní, ale nikdy by mě nenapadlo, že by někdo udělal takovou volovinu. Zvlášť když se jedná o kafe, které hned vystydne a pak už je prakticky bez chuti. Někteří lidé jsou prostě nad moje chápání. A hádám že i nad chápání všech ostatních. 

4 komentáře:

  1. Bože můj, bych je vypakovala hned jak bych viděla tu krabici. =D
    Myslím si, že Lidl měl také dát omezení třeba kafe max 2 kafe na osobu když už. =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Být to na moje rozhodnutí, udělala bych to samé :D Lidl asi spoléhal na to, že lidi mají rozum... :(

      Vymazat
  2. Baby si asi mysleli aké sú strašne múdre a ako dobre si to vymysleli :D Ale v skutočnosti je to naozaj strašné, tiež by som urobila buď kávu na osobu, alebo jednoducho - kávu dostane ten, kto ukáže bločik z Lidlu z toho dňa - tým pádom by bola káva iba pre zákazníkov obchodu a bolo by to asi najlepšie :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to šílené. Začínám chápat, proč si starší generace stěžují na mladší :D To s tou účtenkou mě nenapadlo, ale je to dobrý nápad. Měli to tak udělat :)

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)