Pages

Unboxing #64




Vážně nevěřím, že se mi to povedlo, ale je to tak. Dneska jsem dostala dva balíčky recenzáků od nakladatelství Omega (což je samo o sobě radostná událost) a nějakým zázrakem se mi povedlo ještě ten samý den zveřejnit unboxing. Asi moje letní předsevzetí, že začátkem podzimu začnu o blog víc pečovat funguje, a navíc předčasně... i když jen v oblasti unboxingů. Ale i za to si zasloužím plusový bod, ne? :D


Ale abych se dostala k jádru věci. V prvním, tenčím balíčku, se skrývala kniha od Sarah Flint s názvem Maminčin mazánek. Detektivních thrillerů jsem si v létě moc neužila (vlastně jsem asi nečetla žádný), takže to bude rozhodně vítaná změna. Navíc se jedná o případ sériového vraha, takže rozhodně něco pro mě.


V druhým balíčku se skrývaly dvě knihy a opět se jednalo o thrillery. První od Holly Seddon je Snaž se nedýchat. Hodnocení na zadní stránce říká, že je to dokonce psychodrama, takže jsem skutečně zvědavá. A jak můžete vidět je to srovnáváno s Dívkou ve vlaku (abych byla upřímná, tak jsem ji nečetla... pořád váhám, poradíte?), což je opravdu oblíbený thriller, který byl i zfilmovaný, takže další důvod, proč zjistit, jaká kniha je.


A poslední kniha je od Eileen Cook a jmenuje se Se záští. Popravdě mi název přijde trochu zvláštní, ale záleží na obsahu. A pravděpodobně zněl původně mnohem lépe. Tohle je naprosto jistě psychologický thriller. Asi právě proto jsem hodila dnešní plány za hlavu a hned se do knihy pustila. Prostě nešlo odolat. 
Zatím jsem v půlce a můžu vám říct, že se od ní skoro nemůžu odtrhnout. Jen jsem si udělala chvilku pauzu, abych se navečeřela a napsala tento článek. Jakmile kliknu na publikovat, vracím se ke čtení. 

Více vám samozřejmě řeknu v recenzi až budu mít knihu dočtenou,  ale zatím jsem víc než spokojená. I když to se může změnit. Bohužel znám knihy, které byly úžasná a pak se na posledních stranách všechno pokazilo. Ale doufám, že tohle není ten případ.





7 komentářů:

  1. Máme přesně ty samé recenzáky (ale já na Maminčina mazánka zatím ještě čekám), tak jsem zvědavá, jak se Ti budou líbit a těším se na recenze! :) Užij si čtení, Kristý!

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny tři knihy taky čekám, tak snad mi dojdou :-D Hezké čtení :-)

    OdpovědětVymazat
  3. První dvě ti závidím!! Už po nich pokukuji strašně dlouho :D

    OdpovědětVymazat
  4. Neznám ani jednu. Jen tu první jsem viděla, myslím, že je hodně nová :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Je to trošku iný žáner, než čítam, takže ma knihy až tak nezaujali, každopádne dôležité je, aby zaujali a páčili sa tebe a ja veírm, že to tak aj bude :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Snaž se nedýchat je úplně super. Přišlo mi to také jako recenzák a jsem na straně 300 a - wow. Jsem zvědavá na závěr :D Přeji příjemné čtení!

    OdpovědětVymazat
  7. Knihy neznám, ani jsem o nich ještě nečetla. Přeji ať se líbí.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)