Pages

Unboxing #60


Dneska pro vás mám tři balíčky za delší časový úsek. Jako obvykle jsem byla buď líná nebo jsem nevěděla kam dřív skočit, takže to všechno přináším najednou dnes. 

První z balíčků mi přišel... no já už vlastně nevím kdy. Před týdnem možná dvěma? Moc si nevzpomínám. Každopádně se jedná o recenzák od Omegy.


Jedná se o knihu Lahodně s Ellou, která mě popravdě trochu zklamala, ale to vám vše přiblížím v recenzi. Pokud všechno dobře dopadne, bude příští týden.






Druhý balíček mi přišel tuhle středu a opět se jedná o recenzák od Omegy.


Je to Metoda 15/33 od Shannon Kirk. Podle anotace zní opravdu skvěle a nejraději bych se do ní pustila hned zítra, ale povinnosti mě bohužel dohnaly. Snad příští víkend.







Poslední a největší balík mi přišel dneska. Jedná se  balík od Terky Mikulové plný dárků k narozeninám. Ale vzhledem k tomu, jak hrozně nedobytný byl, mi něco říká, že Terka ve skutečnosti vůbec nechtěla, abych ho otevřela.


Ale přiznávám, že když jsem ho otevřela, trochu jsem se vyděsila, že mi Terka poslala krabici plnou krabic a novin :D


Naštěstí po odstranění novin vypadal mnohem lépe...


Jako obvykle jsem z balíku nejdřív vyndala veškerý obsah a průběžně jsem narážela na Milka čokolády. Je to čokoláda, kterou mám velmi ráda, ale když jsem ji vyndavala, měla jsem pocit, že se Terka zbláznila, protože tolik čokolády... ale stěžovat si nebudu, sníst ji sním, ale asi až někdy na podzim. Přes léto nemám na čokoládu moc chuť.

K čokoládě jsem ještě měla úžasnou Milka kravičku. Já už doma, někde, jednu mám, takovou větší, ale prostě mi udělala hrozně moc velkou radost. Miluju plyšáky. (Vím, že je špatně vidět, ale nebojte, nefotím ji naposledy)

A nakonec Kinder Joy ve které jsem doufala. Kinder čokoládu mám ještě radši než Milku. Vlatně všechno Kinder mám ráda, rozpouští se to na jazyku. No a Kinder Joy už jsem neměla skutečně několik let, takže se těším, až ho sním... a postavičkou také nepohrdnu.


Dále jsem našla ukázky knížek, které nejspíš pocházejí ze světa knih. Určitě si je někdy přečtu, ale dnes jsem jen tak namátkou listovala Otolínou a ta je opravdu nádherně udělaná! Terez mi také poslala edičák Hostu, ale jeho fotka se mi někam zatoulala.


Dále jsem pak dostala pohledy a kartičku. A jelikož já sbírám skoro všechno, rozhodně se u mě neztratí.


Velkou radost mi udělaly záložky! Jedná se o čtyři magnetické záložky, kde je vždycky kombinace zvířátka a citátu, který je z jedné strany anglicky a z druhé česky. Jak ofotografie, tak citáty jsou úžasné, především ten u kočičky se kterým naprosto souhlasím. A do třetice, nebo do pětice, mi Terez poslala záložku od Lucy, která je také nádherná. Hrozně moc se mi líbí citát, ale i barevné spektrum. Prostě nádherná duhová záložka.


Poslední tři balíčky byly zabaleny v novinách a oblepeny lepenkou, za což bych Terez nejraději zabila. Kromě toho, že to šlo rozbalit ještě hůř než krabice, jsem se celou dobu bála, abych dárky nějak nepoškodila. Takže balící papír by byl pro příště fajn. 


V nejtenčím balíčku se skrýval komiks Lucifer. Absolutně miluji seriálovou verzi, takže jsem na komix zvědavá a vážně lituji, že na jeho čtení nemám momentálně čas. Ale rozhodně se do něj brzy pustím.


Dále jsem dostala Jackabyho od Williama Ritera. Tuhle knihu jsem už četla a zamilovala jsem si ji, takže jsem ráda, že od teď bude součástí mé knihovny.


A poslední knihou je Co mě naučil tučňák od Toma Michella. Myslím, že jsem tuhle knihu koutkem oka už zahlédla, ale nemám tušení o čem je. Každopádně Terce důvěřuji a tak věřím, že se mi trefila do vkusu.


Tohle je konec extra dlouhého unboxingu a já se pro příště pokusím přidávat balíčky hned, jak mi přijdou, ale nic neslibuji. Den má jen 24 hodin a já mám pořád co dělat.

6 komentářů:

  1. Krásné knižní přírůstky, krásné dárky k narozkám (přeji vše nej dodatečně) a ty zásoby čokolády a záložky jsou super. Těším se na recenzi knihy Lahodně s Ellou.

    OdpovědětVymazat
  2. beru Čokoládu a k tomu Metodu, ať se mi to krásně doplňuje :D Ale bylo by mi líto, že ta chudinka na titulní stránce má zalepenou pusu a já jím čokošku :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je pořádná nálož ! Užij si čtení a mlsání :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krása, krása :)
    BTW: Terka chce, aby si byla tlustá, že? :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jééé to je naozaj super, takýto balíček, čokoláda je smaozrejme mňam, záložky a kartičky vyzerajú super a knihy samozrejme najlepšie :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)