Pages

Unboxing #59

V pátek mi přišel další balíček od Omegy s dalším recenzákem, což asi není překvapení, jelikož nejsem určitě první, kdo unboxing s touto knihou vydává.



Knihou je Dcera čarodějnice od Pauly Brackston a já jsem po ní pokukovala už v edičáku, takže jsem opravdu ráda, že na ní byl konkurz a já jsem byla vybrána. 

Bohužel si nejsem jistá, kdy bude recenze, protože momentálně nevím ani to, kdy se k ní dostanu. Jaksi se mu tu recenzáčky trošku nakupily, ale budu se snažit, aby to bylo brzy



10 komentářů:

  1. Tak to je prekrasna obalka!!! :) Kniha vyzera velmi zaujimavo. Prajem pekne citanie :))

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mi v pátek došla, jsem na ni celkem zvědavá. Ať se líbí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zatím na začátku, nějak jsem v poslední době měla náladu na jiný žánr :D

      Vymazat
  3. Obálka vypadá hezky, přeji ať se příběh líbí.

    OdpovědětVymazat
  4. tesim se na recenzi, knihu ted vidim vsude :-)

    OdpovědětVymazat
  5. O knihe som ešte nepočula, ale vyzerá pútavo a má peknú obálku. Tak sa už teším na recenziu :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)